Τα πιο υγιεινά πρωινά

Το πρωινό αποτελεί το πρώτο και πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία μας και η προετοιμασία του είναι πολύ πιο εύκολη και γρήγορη από ό,τι νομίζετε!

Οι άνθρωποι που τρώνε συστηματικά πρωινό έχουν λιγότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαροι από όσους το παραλείπουν. Γι’αυτό εάν σκέφτεσαι την σιλουέτα σου φρόντισε να τρως κάθε μέρα πρωινό και να αφιερώνεις λίγο χρόνο για την παρασκευή του. Ακόμα, έρευνες έχουν δείξει πως όσοι τρώνε πρωινό, τείνουν να αποδίδουν καλύτερα στις εργασίες τους είτε αυτές είναι σωματικές, είτε πνευματικές. Επίσης, δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα συγκέντρωσης και συμπεριφοράς.

Δεν σου αρκούν όλα αυτά για να ετοιμάσεις ένα λαχταριστό πρωινό αύριο το πρωί; Το blog «5 την ημέρα + Γυμναστική = Υγεία» σου δίνει μερικές ιδέες για να κάνεις το πρωινό σου υγιεινό, χαμηλό σε λιπαρά και θερμίδες, νόστιμο και γρήγορο.

Για να δούμε πια είναι αυτά…

Νιφάδες βρώμης με αποξηραμένα φρούτα

1

Βάλε σε ένα μπoλ 2 κουταλιές της σούπας Quaker, μερικές σταφίδες και λίγα αποξηραμένα βερύκοκα. Πρόσθεσε γάλα με χαμηλά λιπαρά ή άπαχο. Οι νιφάδες βρώμη.� (τα γνωστά σε όλους μας Quaker) βοηθούν στην μείωση της χοληστερίνης και είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες. Ακόμα, αποδεσμεύουν ενέργεια στο σώμα σταδιακά και έτσι μένεις χορτάτος για περισσότερη ώρα, χωρίς να πεινάς. Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες και σε βοηθούν να πετύχεις τις 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών που πρέπει να παίρνεις την ημέρα, ενώ το γάλα σου προσφέρει το απαραίτητο για το σώμα ασβέστιο!

Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης

2

Φτιάξε τοστ με βραστή γαλοπούλα, τυρί με χαμηλά λιπαρά ή cottage cheese, και ψωμί ολικής άλεσης. Η γαλοπούλα είναι ιδιαίτερα χαμηλή σε λιπαρά, ενώ το ημίπαχο τυρί σου προσφέρει το απαραίτητο ασβέστιο, χωρίς τις θερμίδες και τα λιπαρά! Το ψωμί ολικής αλέσεως είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και σε κρατάει χορτάτο για περισσότερη ώρα.

Βραστά αυγά με ψωμί ολικής άλεσης

5

Για όσους προτιμούν το αλμυρό πρωινό, μία καλή λύση είναι τα βραστά αυγά. Βράσε 2 αυγά και συνόδεύσε τα με μία φέτα ψωμιού ολικής άλεσης. Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, βιταμίνες, μέταλλα και ασβέστιο. Υπάρχουν 9 είδη αμινοξέων που χρειάζεται το σώμα μας. Τα αυγά είναι από τις ελάχιστες τροφές που περιέχουν και τα 9 αυτά αμινοξέα! Το ψωμί ολικής άλεσης θα σε κρατήσει μακριά από πειρασμούς, μέχρι το μεσημεριανό σου γεύμα, αφού περιέχει φυτικές ίνες που σε φουσκώνουν για πολλή ώρα.

Γιαούρτι με φρούτα

3

Πάρε το αγαπημένο σoy γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ή άπαχο και πρόσθεσε μία γενναία ποσότητα φρούτων της αρεσκείας σας κομμένα σε μικρά κομμάτια.
Το γιαούρτι είναι μία εξαιρετική τροφή και μπορείς να βρεις το αγαπημένο σου γιαούρτι άπαχο, χωρίς να στερείσαι την γεύση του. Τα φρούτα παρέχουν στον οργανισμό τα απαραίτητα σάκχαρα ώστε να μπορέσεις να ξεκινήσεις με ενέργεια την ημέρα σου, ενώ επίσης είναι πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Με αυτόν τον τρόπο συμβάλλεις στις 5 μερίδες που χρειάζεσαι κάθε μέρα!

Ψωμί ολικής άλεσης με μέλι

4

Το μέλι αποτελεί μία εξαιρετική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό. Δηλαδή ακριβώς ό,τι χρειάζεται το πρωί! Ακόμα, ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύει από πολλές μορφές καρκίνου. Άπλώσε το σε 2 φέτες ψωμιού ολικής άλεσης και θα έχεις ένα πλήρες και απολαυστικό πρωινό.

Πηγή: http://5tinimera.wordpress.com/

Posted on 31/05/2011, in ΥΓΕΊΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΉ and tagged . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: