Γιατί χρειάζεσαι απαραιτήτως αερόβια προπόνηση;

Ποσό χρήσιμη είναι για την υγεία σου; Πως θα σε βοηθήσει να αναρρώσεις από τραυματισμούς; Γιατί είναι η πιο σίγουρη λύση όταν θες να ανέβει η διάθεση σου; Ναι, καλά ακούς! Χρειάζεσαι αερόβια προπόνηση μέσα στη βδομάδα σου!

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας στερεί μεγάλο μέρος της φυσικής δραστηριότητας, το οποίο θα πρέπει να καλυφτεί μέσα από τη προπόνηση. Η αερόβια άσκηση αποτελεί για τον άνθρωπο της εποχής μας περισσότερο ανάγκη και πολύ λιγότερο επιλογή.

Τα χαρακτηριστικά της αερόβιας δραστηριότητας είναι.. η μεγάλη διάρκεια και η χαμηλή ένταση. Αερόβια προπόνηση πραγματοποιούμε όταν περπατάμε στο διάδρομο, όταν κολυμπάμε αργά για πολύ ώρα, όταν διανύουμε μεγάλες αποστάσεις με το ποδήλατο.

Βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργιάς

Η αερόβια άσκηση μαζί με τη σωστή διατροφή αποτελούν το σημαντικότερο τρόπο πρόληψης των περισσότερων καρδιακών παθήσεων. Μέσα από τις αερόβιες προπονήσεις η ελάχιστη καρδιακή συχνότητα μειώνεται, με αποτέλεσμα η καρδιά να εκτελεί τη λειτουργία της με λιγότερους κτύπους. Αν θεωρήσουμε ότι το συγκεκριμένο όργανο είναι η αντλία που μεταφέρει το αίμα στον οργανισμό, θα λέγαμε ότι έχουμε μια αύξηση του παραγόμενου έργου με πολύ λιγότερη φθορά. Παράλληλα αυξάνεται η ικανότητα πρόσληψης, κυκλοφορίας και κατανάλωσης του οξυγόνου. Ο άνθρωπος εκτελεί απαιτητικά καθήκοντα με μεγαλύτερη ευκολία και λιγότερη κούραση.

Ασφαλής προπόνηση

Η προπόνηση με χαμηλό ρυθμό έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα όσο αφορά τους μύες. Η ήπια ένταση μειώνει το κίνδυνο τραυματισμού αφού οι μύες και οι τένοντες δύσκολα αγγίζουν τα όρια τους. Ακόμη και μετά από ένα τραυματισμό η αερόβια άσκηση μπορεί να δώσει λύση στην επαναφορά του αθλητή, εάν φυσικά δεν επιβαρύνει άμεσα τη περιοχή που έχει το πρόβλημα. Ασφαλέστερη αερόβια άσκηση θεωρείται η κολύμβηση.

Βελτίωση της καθημερινότητας

Ο άνθρωπος που έχει καλή φυσική κατάσταση μπορεί να αντεπεξέλθει πολύ καλύτερα στις καθημερινές του υποχρεώσεις. Μέσα από την αερόβια άσκηση έχουμε μεγαλύτερη αντοχή αλλά και πολύ πιο γρήγορο ρυθμό ανάρρωσης. Δεν είναι τυχαίο αλώστε ότι οι πλέον πετυχημένοι άνθρωποι της εποχής, προβάλουν τη προπόνηση ως μέρος της καθημερινότητας τους.

Βελτίωση της εμφάνισης

Η αερόβια άσκηση προστατεύει από τη παχυσαρκία αλλά και από τον υπερβολικό όγκο της αναερόβιας προπόνησης. Προσθέτοντας στο πρόγραμμα του γυμναστηρίου μια τουλάχιστον αερόβια προπόνηση θα εξασφαλίσουμε καλύτερη εικόνα, διατηρώντας τη σιλουέτα σε φυσιολογικά επίπεδα.

Βελτίωση της διάθεσης

Οποιαδήποτε άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση μας και πολύ περισσότερο η αερόβια. Αυτό το φαινόμενο ονομάζεται «η ευφορία του δρομέα» και οφείλεται στην έκκριση ενδορφινών. Οι ενδορφίνες είναι ουσίες που χημικά και λειτουργικά μοιάζουν με τα οπιοειδή και μπορούν να επιδράσουν θετικά στη διάθεση.

πηγή:http://www.men24.gr

Posted on 15/11/2011, in ΔΡΑΣΕΙΣ, ΥΓΕΊΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΉ and tagged , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: